PITANJA
----------------------------------------------------------------------------------------- 1. Zašto je dobro da se naruči cveće preko Teleflore? Teleflora je prepoznatljiva po svojoj poslovnosti, profesionalnosti i dugogodišnjem predanom radu po usvojenim standardima koje koristi u svom poslovanju. Kvalitet usluga koji pruža u aranžiranju, dostavi, edukaciji proističe iz Teleflorine škole. |
2. Koje garancije usluge i kvaliteta pruža Teleflora? Prepoznatljiv brend, višegodišnje iskustvo u oblasti aranžiranja cveća i uspešni rezultati kao i pripadnost poznatom medjunarodnom lancu Teleflor International za dostavu cveća širom sveta pružaju garancije usluge i kvaliteta. Bezbednost ličnih informacija je zagarantovana. |
3. Da li su moje lične informacije bezbedne? Vaša bezbednost i privatnost su vrlo važne za nas. Vaši podaci ostaju samo za naše potrebe, nećemo ih zloupotrebiti. |
4. Kojom karticom mogu da platim cveće? Porudžbinu cveća možete platiti platnim karticama (kreditnim i debitnim) Visa, Maestro, Master-card ili American-express. Posle odabira aranžmana i logovanja popunite formular sa podacima o primaocu cveća, zatim podatke o plaćanju sa tačnim brojem Vaše kartice. |
5. Da li isporučujete cveće na teritoriji Srbije? Cvećare - saradnici širom Srbije, sa kojima imamo višegodišnju saradnju isporučuju porudžbine cveća primljene preko Teleflore sa iskrenom željom, velikim trudom i profesionalno. Njihov entuzijazam i želja da postanu deo lanca su podstakli Telefloru na proširenje saradnje i pripremu programa za njihovo učlanjenje u Teleflora YU (što podrazumeva obuke, seminare, kataloge, standarde...) Dostava cveća za sve gradove Srbije je uključena u cenu aranžmana, za manja mesta i sela je moguća doplata u tom slučaju nas kontaktirajte. |
6. Da li isporučujete cveće u inostranstvo? Teleflora Srbija članica međunarodnog lanca Teleflor International, posreduje u isporuci cveća iz naše zemlje u inostranstvo u preko 180 zemalja i iz inostranstva u našu zemlju, a uz cveće prenosi ljubav, poštovanje, simpatije, radost... ne zaboravite cveće govori sve jezike! |
7. Šta dobijam za ponuđenu cenu ? U iznos koji plaćate uključena je cena cveća, zelenila i propratnog materijala kao i cena dostave, kartice za poruku, bankarskih troškova itd. |
8. Da li plaćam dodatne troškove? Dodatnih troškova nema, iznos poručenog aranžmana je iznos koji se skida sa Vašeg računa. Dostava cveća za sve gradove Srbije je uključena u cenu aranžmana, za manja mesta i sela je moguća doplata u tom slučaju nas kontaktirajte. |
9. Da li mogu da očekujem identičan buket sa fotografije? Nije lako obezbediti da aranžmani budu kao sa fotografije u svim zemljama. Iako se Teleflora uvek maksimalno trudi da se vrsta i količina kao i kvalitet cveća ispoštuje. Dok, izbor cveća i posude može da varira od cvećare do cvećare, od sezone do sezone. |
10. Šta ako moje cveće nije isporučeno? Dozvolite nam da u roku od 24 časa proverimo sa našim saradnicima ( za porudzbine za inostranstvo ) ili u roku od 2 sata za domaće i saznamo razloge kako bismo mogli da Vas obavestimo putem e-maila ili po dogovoru o tome. |
11. Da li dobijam povratnu informaciju o isporuci? Da, u roku od par sati dobijate potvrdu da je Vaše cveće isporučeno ako se cveće isporučuje na teritoriji Srbije i Crne Gore, dok se za isporuke za inostranstvo informacija dobija u roku od 24 časa. |
12. Koliko brzo se cveće isporučuje? Od trenutka kada je poručeno, cveće se isporučuje po Vašoj želji u istom danu za porudžbine primljene do 13 časova, ili 1-2 dana ranije za porudžbine za inostranstvo. |
13. Kako primaoc može da produži život cveću? Da bi cveće duže trajalo i izgledalo kao tek ubrano, buketu svakodnevno promenite vodu i podrežite drške, a cvetnom aranžmanu dodajte hladnu vodu u sunđer. Hranite ga svetlošću, pažnjom i ljubavlju, a ono će uzvratiti lepotom. |
14. Da li isporučujete cveće nedeljom? Cvećare u inostranstvu najčešće ne rade nedeljom ni za vreme državnih praznika. Cveće može da bude isporučeno po dogovoru dan ranije ili dan kasnije. Isporuke cveća u našoj zemlji se vrše svih sedam dana u nedelji dok za vreme nacionalnih praznika, 14. februara i 8. marta ne možemo da garantujemo tačno vreme isporuke ali se klijenti blagovremeno obaveštavaju preko naše web prezentacije o radnom vremenu tokom praznika. |